نی نی ما

هپاتیت نوزادی1

هپاتیت نوزادی بیماری بود که نی نی ما گرفتارش شد و من سعی میکنم جهت آگاهی  اول تا آخرشو براتون تعریف کنم: نی نی 5 روزه بود که احساس کردم صورتش داره زرد میشه یا به اصطلاح زردی گرفته برا همین اونو پیش پزشک بیمارستانش یعنی دکتر اسماعیلی بردیم  ایشون گفتن زردی کمه با دارو برطرف میشه ولی محض احتیاط میتونید از پرتو درمانی استفاده کنید. ما هم محض احتیاط دستگاه گرفتیم، آوردیم خونه دیدن نی نی با اون جثه کوچولوش لخت زیر دستگاه خیلی درد آور بود خیلی زیاد. اما کاریش نمیشد کرد باید نی نی زودتر خوب میشدبعد از20 ساعت دستگاه رو پس بردیم و نی نی رو هم بردیم تا دوباره میزان زردیش رو اندازه بگیریم... هپاتیت نوزادی،هپاتیت نوزادی، هپاتیت نوزادی،هپاتی...
30 فروردين 1394

حرف زدن نی نی

این روزا نی نی با تالاش برای حرف زدن همه اطرافیانو متعجب میکنه، نی نی خیلی راحت کلماتی مثل با.....با، م.....ا م....ا ،رو به زبون میاره گاهی اوقاتم وقتی من بابای رو به اسم صدا میزنم اونم سعی میکنه تکرار کنه و خیلی قشنگ م....م....د رو صدا میزنه البته نی نی قبل از این شاید توی اواخر دو ماهگیش بعضی هجا ها رو تکرار میکر مثل آق...قا، دا...دا، چون خیلی در دری رفتن رو دوست داشت و بابا بزرگش اونو میبرد بیرون برا همین تا بیدار میشد شروع میکرد به دددد گفتن.
30 فروردين 1394

بلند شدن نی نی

امروز برای اولین بار نی نی دستای کوچولوشو به میز وسط گرفت و به زور خودشو بالا کشید که مثلا بایسته من سرم به لب تاب گرم بود که یکدفعه این صحنه ی قشنگو دیدم انگار که برای خودشم جالب باشه چند بار این کار رو تکرار کرد و به روی میز سرک کشید البته ترسیدم صورتش به لبه میز برخورد کنه برا همینم خودم رفتم و بلندش کردم.
30 فروردين 1394

کارهای جالب نی نی2

از جمله کارهای جالب نی نی ما اینه که هر کس از در میاد دستشو برای دست دادن دراز میکنه یا جدیدا وقتی میگی بوس کن لبای کوچولوشو غنچه میکنه و به صورتت میچسبونه تازه صداها رو تقلید میکنه مثلا اگه کسی عطسه میکنه یا جیغ میزنه و... خیلی قشنگم با موزیک دست میزنه یا هر وقت میگیم دست دست تند تند دست میزنه و به دیگران هم اشاره میکنه که دست بزنن. نی نی یاد گرفته شونه رو به سرش میکشه، خودکارو به ذفتر میکشه و از روی کتابا وانمود به خوندن میکنه تازه با لب تاب هم ادای تایب کردن در میاره و هی موس رو تکون میده از غذای سفره هم هر چی ما میخوریم میخواد نه از بشقاب یا ظرف خودش خلاصه خیلی بلا شده.
19 فروردين 1394

کارهای جالب نی نی1

یکی از کارای جالبی که نی نی جدیدا انجام میده اینه که از روی ماشین کوچکش به راحتی میاد پایین حالا چطوری؟ به این صورت که پاهاشو از دو طرف به یک طرف میاره و آروم خودشو سر میده پایین .یکی دیگه از کارای جالبش اینه که با رورواکش خیلی راحت مانور میده دنده عقب، دور سه فرمونه (به اصطلاح بابایی) و اینکه هر چیزی که از جایی آویزون بشه باید حتما بکشدش پایین. جدیدا هم که با دو تا دندون کوچیکش گاز میگبره و بعد با شیطنت میخنده.
17 فروردين 1394

مسافرت های نی نی

نی نی ما از وقتی که به دنیا اومده کلی مسافرت رفته اولین بار که نی نیو باردار بودم حدودا 5 ماهش بود که رفتیم حج بعدش 3 ماهش بود که رفتیم بروجرد،5 ماهه که بود رفتیم تهران عروسیه خاله شبنم،7 ماهه بود که رفتیم باز بروجرد و از اونجا اصفهان بعد هم نوروز 94 نی نی 11 ماهه بود که باز رفتیم بروجرد و تا سیزده به در اونجا بودیم. حالا تا 8 اردیبهشت بازم میریم یا نه نمیدونم، البته یه بارم رفتیم قوچان که اونو نمیدونم مسافرت حساب کنم یا نه. بار اول با هواپیما رفتیم تهران بعد با خاله ساحره رفتیم بروجرد برگشتش از خرم آباد اومدیم، بار دوم هم با هواپیما رفتیم و برگشتیم دفعه سوم هم با هواپیما رفتیم خرم آباد و از اصفهان با هواپیما برگشتیم آخرین بار هم با ماشین با...
16 فروردين 1394
1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی ما می باشد